Árajánlat

Ászf

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek 2020.04.10.

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: Parametrik Kft.
  • Telephely: 3524 Miskolc Klapka György utca 6 7
  • Adószám: 28756271-2-05
  • Közösségi adószám: HU28756271
  • Cégjegyzékszám: 05-09-033185
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: info@parametrik.hu

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A weboldalon a szolgáltatásoknál megjelenített képek egy része illusztráció, a valóságtól eltérhetnek. A megjelenített szolgáltatások emailben, telefonon, illetve személyesen egyaránt megrendehetőek.

Árak

Feltüntetett áraink bruttó árak, erre vonatkozó külön megjegyzés hiányában az áfát tartalmazzák. Az esetleges tévedésekért, elírásokért felelősséget nem vállalunk, az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

 

Elállási Jog
Parametrik Kft. a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) által előírtaknak megfelelően 14 napos indoklás nélküli elállási jogot vásárlói részére.
A jogszabály rendelkezései és így jelen általános szerződési feltételek szerint is, az elállás jogával kizárólag fogyasztók élhetnek. A cég nevében, nevére vagy üzleti tevékenység keretében vásárolt termékekre ez a jogosultság nem vonatkozik.

A vásárló úgy élhet elállási jogával, hogy elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatot juttat el Parametrik Kft.-hez, illetve a terméket a vásárlást igazoló bizonylattal együtt, eredeti csomagolásában és tartozékaival visszajuttatja telephelyükre (3524 Miskolc Klapka György utca 6). Az utánvétellel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. Parametrik Kft. a termék átvételétől számított 14 napon belül visszatériti a vásárló által fizetett vételárat, amelyben a visszaküldött termék a törvényi feltételeknek megfelelő állapotban, hiánytalanul érkezik vissza. Amennyiben a termék használata meghaladja a kipróbáláshoz feltétlen szűkséges mértéket,az ezen használatból következő értékcsökkenés mértéke nem téríthető vissza. Itt különös tekintettel hívjuk fel a figyelmet arra, hogy az elhasználható anyagok (így például nyomtatószál) a törvénynek megfelelően kivételt képeznek a szabályozás alól, így ezen termékek használata esetén elállási jog nincsen érvényben. A visszatérítendő összeg mindaddig visszatartható, amíg a vásárló a terméket hiánytalanul vissza nem szolgáltatta.

A visszaküldés közvetlen költségét a Rendelet szerint a vásárló viseli.

JÓTÁLLÁS

A vonatkozó jogszabályban foglaltaknak megfelelően termékeinkre 12 hónapos jótállást biztosítunk.

Az ennél hosszabb jótállási időt az adott terméknél külön jelöljük. Jótállásunk csak a szakszerűen használt, külsőleg sértetlen, és Parametrik Kft. számlájával igazolt termékekre érvényes. A jótállási idő kezdete a termék átvételének dátuma. Amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben jótállási jegyként is szolgál. A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályok szerinti szavatossági időt vállalunk.

Hibás teljesítés esetén, a vonatkozó jogszabályok szerinti határidőn belül a megrendelő elsősorban a termék kijavítását, kicserélését, másodsorban a termék árának leszállítását kérheti, illetve elállási jogát gyakorolhatja, ha a termék kijavítására vagy kicserélésére nincs lehetőség. 

Szállításból eredő hibák 

A Parametrik Kft. a tőle telhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi a termékek épségét feladás előtt. A csomag átvételét követően minden esetben ellenőrizze a csomag és a benne lévő termék sértetlenségét. Ha megoldható, akkor a szállító előtt, de szállító nem kötelezhető arra, hogy megvárja, amíg Ön kibontja.  Amennyiben a kiszállított áru megsérült, úgy legkésőbb a következő munkanapon kérje jegyzőkönyv felvételét a helyileg illetékes postahivatalban vagy a GLS futárszolgálatnál. Csak ebben az esetben tudunk panaszt elfogadni. A jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, panaszt elfogadni. A jegyzőkönyv felvételének menetét A Szállítási- és fizetési feltételek menüpont alatt el tudja olvasni, s a gyors megoldás érdekében annak pontos betartását szeretnénk kérni.

 

Fizetés

A fizetés történhet személyesen szaküzletünkben, küldés esetén utánvétellel illetve elektronikusan (utalás, paypal, hitelkártya stb.)

Egyes esetekben (100 000 Ft feletti rendelés stb.) fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelőtől előleg kérésére.

 

Adatkezelés

Az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően tájékoztatjuk, hogy név- és lakcímadatait rendelés vagy Szaküzletünkben történő vásárlás esetén címlistánkon elhelyezzük és ezt követően nyilvántartjuk. Nyilvántartott adatait kizárólag a rendelések nyomon követéséhez és – erre irányuló hozzájárulása esetén – ajánlattevői tevékenységünkhöz használjuk fel, harmadik fél számára nem adjuk át. Nevének és címének nyilvántartásához való hozzájárulását, azok cégünk által történő felhasználhatóságát mindaddig folyamatosnak tekintjük, amíg Ön írásban nem kéri azok törlését.
A parametrik.hu weboldalunkon található esetleges hibákért, tévedésekért felelősséget nem vállalunk.